Чи домінує Canon / Nikon для професійної фотографії?
Фильтровать по датеДУМКА
Джейсон Роу / 20 серпня 2019 року
Вже не одне покоління два гравці домінують на 35-міліметровому ринку фотографій, Canon та Nikon. Сьогодні ці два імені досі є синонімом професійної фотографії, особливо серед нефотографів. Серед ентузіастів та професіоналів ситуація інша. Nikon і Canon вже не розглядаються як камери, що займаються всіма професіоналами, є нові гравці в блоці, набагато більше конкуренції.
Тож чи домінує Canon / Nikon у професійній фотографії?
Історія: змагаються два гіганти
Коли 35-міліметрова фотозйомка стала набирати великі оберти, саме Nikon панував вище. Це фотокамера Nikon F 1959 року, яка перетворила фоторепортаж, і її ДНК в нашій DSLR-фотографії Nikon все ще присутня сьогодні у вигляді F-кріплення
Nikon отримав ранній старт у фотографії з 35-дзеркальним дзеркалом. Якоб ОуенсCanon грав у сукупність, але випустив свої перші професійні дзеркальні дзеркала у формі легендарного F-1 у 1971 р. Ранній старт Nikon призвів до того, що вони домінували на кіноринку протягом 70-х та початку 80-х, але Canon завжди наступав за п'яти.
На початку 90-х Canon представила перші професійні лінзи білої серії L. Побілковий колір цих телеоб'єктивів може розглядатися як технічна необхідність, або вони можуть сприйматися як геній маркетингу. У будь-якому випадку, погляньте на будь-які великі спортивні події через 90-ті, і ви побачите банки білих лінз, які ідентифікують фотографа як користувача Canon.
Перехід до цифрового
Ні Canon, ні Nikon не поспішали визнати потенціал цифрової фотографії. До першого року нового тисячоліття обидва мали професійні DSLR-камери високого класу, Canon з 1D і Nikon з D1. Ці дні були початком мегапіксельної гонки, гонки, яку Canon повинен був вести якийсь час. Вони також тріпотіли Nikon у повнокадровій гонці, останнє наполегливо трималося за формат APS-C до середини 2007 року.
Canon просунувся вперед на початку цифрової ери. Метью Гамільтон
Nikon відновив значну частину свого професійного ринку за допомогою D3, камери, яку спортивні фотографи прозвали «чорним золотом». Незважаючи на те, що Canon гнався із мегапікселями, Nikon дотримувався міцних 12 Мп, але в повному кадрі та з нечуваною якістю на надвисоких рівнях ISO.
Протягом наступних декількох років продукція Canon і Nikon була еволюційною, а не революційною, і вони, здавалося б, тримали своє місце на ринку.
Потім прийшов новий гравець.
Повстання Sony
Sony також існувала з перших цифрових днів. Будучи компанією з побутової електроніки, їх фотографічна продукція була присвячена споживчому ринку. У 2006 році вони взяли на себе партнерство з Konica Minolta, яка в той час досі вважалася дуже інноваційною, хоча й значною мірою невдалою, компанією з камер.
ДНК сучасних камер Sony можна знайти в Мінольті. Автор Маркус Шпішке
Через кілька місяців Konica вирішила взагалі вийти з камерного бізнесу. Sony скористалася можливістю придбати цей бізнес і разом з ним успадкувала велику кількість патентів та інновацій Minolta.
Sony зайняла свій час, повільно будуючи цілий спектр технологічно розвинених, але досить споживчих камер. Потім у 2013 році вони випустили Sony Alpha 7. Це було без дзеркальних дзеркал, він був повнокадровим і мав 24 Мп.
Професіонали, звичайно, не раптом відкинули свої системи Canon і Nikon і перебралися на Alpha 7. Деякі купували їх для використання як другої камери, багато говорили про її якість на YouTube. У той час без дзеркальних дзеркаль розглядалося як погане відношення до справжнього видошукача та належного дзеркала. A7 разом з деякими його колегами допомогли змінити це сприйняття і сигналізували про зростання беззеркальної системи.
Sony A7 набуває все більшого значення. Автор Леон Сейберт
Sony не відпочивали на своїх лаврах. У той час як середній життєвий цикл професійних фотоапаратів Canon / Nikon становив 5 або більше років, Sony почала випускати варіанти A7 кожні кілька місяців. Кожен варіант мав поступовий технологічний прогрес, кожен варіант відмовився від переваг, якими володіли камери Canon та Nikon pro. Що ще важливіше, з кожним випуском система Sony стає більш привабливою для професійних користувачів. Але Sony це не єдиний.
Фудзі та Панасонік знаходять свої ніші
Canon EOS 5D MkII здійснив революцію на ринку відео. Це принесло повноформатний, кінематографічний відеоролик до DSLR. Кінорежисерам було досить дешево придбати як другу систему, а фотографам розширити свою творчість на рухоме зображення. Однак Canon не зміг скористатися цим лідером, і в 2014 році Panasonic випустив GH4.
GH4 стрибає Canon, вводячи багато передових відео-специфічних функцій, найбільш помітною є можливість зйомки Cinema 4K.
Панасонік був першим, хто викрав відеокорону компанії Canon Рікі Харавала
Тим часом репутацію Nikon в ергономіці підірвали фотокамери Fuji X серії. Незважаючи на просунуті дзеркальні фотоапарати, Фуджі повертав фотографів ще до днів кінофільму не лише з накрученими циферблатами та кільцями діафрагми, але і з їх наукою щодо кольорів на основі кінопродуктів, таких як Velvia. Система Fuji X набула великої популярності у людей-фотографів, таких як фахівці з весілля та портретів.
Повільний, щоб прийняти дзеркальний
І Canon, і Nikon дуже повільно адаптувались до дзеркальних систем. Обидва мали напівсердечні спроби споживача, обидва в значній мірі зазнали невдачі. Лише минулого року чи приблизно так, вони нарешті запустили дзеркальні фотоапарати професійного рівня у вигляді серії Nikon Z та Canon R.
Обидві ці системи є технологічними, але жодна з них не є революційною. Вони, безсумнівно, сподобаються і любителям, і професійним фотографам, однак навряд чи вони відтягнуть тих, що перейшли на Sony, Fuji та Panasonic. Те, що зробили ці троє, зірвало ринок, націлившись на дуже конкретні ніші.
Хоча професійні камери є відносно невеликим сегментом загального ринку системних камер, саме професійний бренд часто стимулює продажі споживачів. Причиною, через яку багато споживачів продавали плівкові камери Nikon або Canon, було те, що їх, як вважали, використовували професіонали.
На сьогоднішній день багато новачок фотографії все ще купують екосферу Nikon / Canon, але із зростанням конкуруючих брендів на професійному рівні це має змінитися. Це, в свою чергу, може призвести до зниження Canon і Nikon своїх часток на ринку споживачів / споживачів, і, звичайно, значного падіння доходів.
На вершині ми запитали, чи не переважає Canon / Nikon у професійній фотографії?
Відповідь - так.
Соні, Фуджі і Панасонік все більше збільшують шматочки порівняно невеликого професійного пирога.
Можливо, справжнє питання, яке потрібно задати, - “Чи закінчилися дні Нікона і Канона?” Це ще належить побачити, але я підозрюю, що в наступні кілька років у нас буде відповідь.